Aquestes senzilles eines per a l'amfitrió poden ajudar-te a atreure més viatgers
Aspectes destacats
Els vídeos poden ajudar-te a fer que la teva experiència destaqui.
Les promocions són una manera genial d'aconseguir reserves.
Si afegeixes prestacions d'accessibilitat, pots atraure més hostes.
Vols atraure més viatgers i aconseguir més reserves de la teva experiència? Per ajudar-te a aconseguir-ho, hem creat diverses eines per a amfitrions, des de promocions fins a enllaços per a reserves privades.
1. Afegeix un vídeo destacat
Si una imatge val més que mil paraules, imagina quin valor pot aportar un vídeo a la teva experiència presencial! Tria entre 5 i 10 vídeos breus que t'agradin i puja'ls a través de la pestanya Vídeo que trobaràs dins de la secció Les teves experiències. Els editarem per crear un vídeo breu amb música que faci destacar la teva experiència.
Més informació sobre com crear un vídeo per a la teva experiència.
2. Accepta reserves per a grups privats
Aquesta eina et permet oferir l'experiència a grups privats. Si algú vol reservar-la per a un grup sencer, ha de comprar totes les places alhora. Aquesta opció pot ser útil si vols que el teu anunci arribi a més varietat de persones.
Els equips de treball de les empreses i altres tipus de grups poden filtrar els resultats de cerca per trobar experiències que es puguin reservar per a grups privats. Per això, si poses la teva experiència a disposició d'aquests grups, podran trobar-la quan facin una cerca. També pots crear una reserva específica per a amics, familiars o altres amfitrions.
3. Tria una política de cancel·lació flexible
Els estudis d'Airbnb revelen que els viatgers acostumen a preferir polítiques de cancel·lació flexibles, ja que això els ajuda a reduir l'estrès a l'hora de planificar el viatge i els permet reservar experiències de forma més espontània. Per això, els amfitrions poden triar entre dues polítiques de cancel·lació diferents. Tingues present que si tries l'opció flexible, pots fer que la teva experiència sigui més atractiva per als viatgers.
4. Ofereix un preu promocional per a les experiències noves
Quan crees una experiència nova, pots oferir-la a un preu més baix durant un temps limitat. Així, pots animar més persones a reservar l'experiència encara que no tinguis gaires avaluacions.
També pots demanar als primers participants que t'escriguin avaluacions perquè els futurs participants sàpiguen que ofereixes una experiència de qualitat i puguis aconseguir més reserves. Segons els estudis d'Airbnb, pot haver-hi una correlació entre les experiències que reben més de 5 avaluacions durant els primers 30 dies que s'ofereixen i un augment de les reserves en els primers 6 mesos.
Descobreix com pots desenvolupar una estratègia de preus amb els consells d'altres amfitrions.
5. Comparteix un anunci d'una experiència exclusiva amb invitació
Amb les reserves privades, qualsevol persona pot reservar la teva experiència per a un grup. En canvi, els anuncis només per invitació no apareixen als resultats de cerca. Pots fer servir els anuncis només per invitació per crear anuncis específics per començar a poc a poc, fer proves i oferir l'experiència per ocasions especials. Aquests anuncis es poden compartir fàcilment amb la família i els amics mitjançant un enllaç privat.
Com també passa amb les promocions per a experiències noves, crear un anunci només per invitació et pot ajudar a rebre aquestes primeres avaluacions que són tan importants.
Més informació sobre els anuncis d'experiències només per invitació.
6. Prova diferents estratègies de preus
Amb aquesta eina, pots oferir la mateixa experiència a diferents preus. Així, pots experimentar amb els preus sense córrer cap risc i animar més viatgers a provar la teva experiència.
Per exemple, pot ser que la teva experiència tingui més demanda durant els caps de setmana, així que podries plantejar-te augmentar els preus de les sessions d'aquests dies. Així mateix, podries considerar abaixar els preus en els dies o les hores que tinguin menys demanda. Per començar, tria algunes sessions i fes un seguiment de la resposta dels viatgers.
7. Ofereix preus promocionals amb reserva anticipada
Pots atraure més reserves si ofereixes un descompte als participants que reservin places de la teva experiència amb més de 2 setmanes d'antelació. Com que les sessions de la teva experiència es poden organitzar amb mesos d'antelació, pots oferir un preu promocional perquè els participants puguin reservar-la per un preu més baix.
8. Ofereix una experiència per a tota la família
Pots optar per acceptar viatgers menors de 18 anys, sempre que vagin acompanyats d'una persona adulta. Això pot ajudar-te a aconseguir reserves de grups o famílies més grans.
Aquesta opció és bastant útil si la teva experiència és una activitat que les famílies poden fer juntes, com ara un recorregut a peu o una classe de pintura. També pots triar l'edat mínima per als participants, en cas que la teva experiència no sigui ideal per a nadons o nens petits.
9. Afegeix opcions d'accessibilitat
Si afegeixes prestacions d'accessibilitat al teu anunci, com ara un bany accessible, tecnologia d'assistència i elements que ajudin les persones sordes, pots ajudar els viatgers que busquen experiències que compleixin els seus requisits específics. Pots activar aquestes prestacions modificant els requisits per als participants i afegint prestacions relacionades amb l'entorn, la comunicació i molt més.
Els nostres estudis mostren que els viatgers troben que aquestes prestacions són útils. De fet, entre el juliol i el setembre del 2021, més de 300 000 viatgers van fer servir filtres d'accessibilitat per limitar la cerca d'allotjaments.* Si afegeixes aquesta informació a l'anunci, faràs que els viatgers amb requisits d'accessibilitat se sentin segurs per reservar la teva experiència.
Més informació sobre les prestacions d'accessibilitat.
* Segons les dades internes d'Airbnb pel que fa a les reserves a tot el món.
Aspectes destacats
Els vídeos poden ajudar-te a fer que la teva experiència destaqui.
Les promocions són una manera genial d'aconseguir reserves.
Si afegeixes prestacions d'accessibilitat, pots atraure més hostes.